2014年2月6日 星期四

下午茶Tea@home- 咖啡匙+甜品叉

蛇年我真係好應景,懶蛇一大條 
貪方便主要在FB 谷分享,加上yahoo blog 唔爭氣.... 

馬年,要追返寫blog 先得,iphone d 相 超過1萬 >''<  搵相頭好痛.>''<

冇寫BLOG 一排,手機d相冇backup 過,但敗家並冇停過
照片 (4).png
敗完家我有好好用架... 

做下總結先..... (其實自己都唔知寫咩BLOG 好>< 俾YAMYAM 追我BLOG)

*************************************************

我廚藝差,但又鍾意敗家品,特別係廚房家品,骨瓷...

最鍾意 Tea gathering@Home, 唔使好叻煮野,某d超市買現成食物,再放落靚靚餐具就ok ....

呃人,我至叻 ^_^

首先總結下tea 餐中唔可以少的咖啡匙 & 甜品叉先.

我主要都係日本買, 愛C 日本人d家品,非常精緻.


大合照^^ ( 三塊木板係我最近最愛收藏之一 橄欖木板,下次有機會再分享^^)

9d43c80

 我估大家第一眼應該俾呢對粉紅色吸引了吧 

我也很愛佢地 非常粉嫩, 呢個粉紅介乎PP & SP之間 

ad5a430

 佢地係日本百年骨瓷大牌 Noritake 出品, 好有手感,好墜手 我最愛之一  

a7998b0

 當然 Milano@ Narumi 都係我最愛之一, 手柄位也是骨瓷,所以都好墜手,質感好正.

bec5770

 呢對簡約類似皇冠,係舊年東京松阪屋買到,一見傾心 !

befa2e0

金色一Pair pair 小合照 ...好膠貴 hehe 

左1: 手柄位係玫瑰,購之台灣日本雜貨店,是我親愛的台灣好友J幫手買入

右1:珍珠玫瑰手柄也是J 代購之台灣.

右2. 茶壺仔是購自台灣Afternoon tea 我還配上牛油刀.

9d05d40

 到銀色大合照....

中間:玫瑰花匙叉牛油刀同上面金色都係同一個系列,唔同顏色,購之台灣.

be60fc0

 呢三個立體格仔紋一SET 係親愛的毒友送俾我日本手信, 手信如送禮人都咁高貴 (堅高貴,唔係'膠貴'呀! hehe) ^_^

a74d260


d 格仔紋好立體,超有手感, 茶壺仔好漲爆,超可愛... 愛c 佢地.

ad8d130

呢個好早期felissimo訂到,好在第一次訂就係粉紅色,所以訂咗一對only. 佢個玫瑰花都好精緻,仲要係陶瓷唔係膠. 可惜在佢d 鋼水唔靚,用耐咗少少變灰.

 adb2920 

呢對又係簡約風,波浪紋,J代購之 台灣日雜鋪.

 a8dd5a0

 呢對好有設計感的黑手柄係台灣家品品牌 JIA , 我都頗鍾意,比較中性d, 佢size 稍大少少,可以食簡餐用.我會繼續買入 hehe

adbe8f0

一般喜歡買一對,容易襯. 但靚單隻都殺 ^^ 全部都是台灣J代購入.(Jane 真是大大壞朋友,成日毒害我><)  

99eca40

最近識咗幾個超敗家的賊仔黨友, 又被毒咗Royal collection & Alessi 系列  ><

9709240

雖然我愛敗家品,但我真的經常在用他們噢 ^^

Tea gathering @Home 時,俾朋友自選茶杯 +匙叉 大家都開心D^^ 

9d4eaa0

 個個C嘢話最鍾意揀餐具呢PART (雖然我都認,我煮嘢睇得,但唔好食 haha)

eb0b640

 都係felissimo 玫瑰碟仔

 add05a0

  Noritake 花計時茶壺+杯

16d4e240

 Tiffany 方碟+杯, milano kitty碟@Narumi

a7e94e0

 呢個杏仁露花膠甜品,一定要寫返blog 先得 !

16d26e70

Dansk butter warmer 我真係好粉蛇 haha

eb84e10

 豹紋 laduree 幾時會再出返呢?

1c95e270

 野田琺瑯月兔茶壺 + Marimekko 碗仔+碟+餐檯布 

189ec3e0

繼續pink 落去, 新歡 Narumi lace 茶杯

eb94490

照片 1 (2).jpg
 杯杯上面的珠珠係立體的,好靚^^
 22.jpg 

errrr 毒友yamyam 放毒,又買咗 Wedgwood hunting scene 系列 ><''

 照片 (7).jpg

 wedgwood 繼續集郵中 ><''

照片.jpg  

 毒友茶聚....個 apple pie 都要寫返blog 先,失憶ing 

 照片 12.jpg 

 Royal collection 小王子 杯杯個藍色好靚,終於俾我想到可以當 sugar bowl 用 hehe 

 照片 3 (2).jpg

 下台一鞠躬... 

敗家蛇祝大家新年快樂,長敗長有 ^^
  

沒有留言:

張貼留言